Pelinoerlik Kızlar o kadar çok korkuyordum ki. Zaten çocukkende en çok korktuğum şeydi ama o kadar rahat oldu ki sakın kendinizi sıkmayın dert etmeyin 😍😍
Hanif Pelinoerlik ilkinde benimde çok iyi oldu acımadı hiç pazartesi ikinci doz var bakalım o nasıl olacak 🤦🏻♀️😊😊
Elif1147 Pelinoerlik dün oldum bende hiç acımadı bile kan aldrnak daha kötü.hemşire şişeblr dedi şişmeyi bırak yeri bilembelli değil😂
Pelinoerlik Deletedmom15257 Ayseenurr p Deletedmom15257 Korkmayın kızlar. Vurulduktan sonra hafiften ağrı başlıyor evet ama dayanılamayacak bir şey değil. Lütfen kendinizi kötüye şartlamayın hep bu kötü konuşanlar yüzünden kadınlar canlarının yanacağını düşünüyor. Yok ilk gece korkusu,doğum korkusu,emzirme korkusu. Biraz bu psikolojiyi atalım ve cesaretli olalım sürekli kötü konuşanlara da kulak asmayalım. Bende hep bu kulaktan dolma bilgiler yüzünden korktum. Bir şeycik olmaz.
Esenn Hiç korkulcak bişey yok kızlar 4 doz oldum bendeniz bırakın aşıyı iğneden deli gibi korkan bi insan olduysa rahatlıkla sizde rahat bi şekilde olabilirsinz 🙂 Sonrasında biraz ağrı oluyor benim şişmişti o da buz takviyesi ile geçmişti çok şükür
mervesarp2005 [bilinmeyen] kisiden kisiye degisiyor olabilir.bende yaptırdım ama hic kolum öyle olmadı. Ağrı acı ates yapmadi.igneyi atan kişi sizi o hale getirmiş olabilir.
Deletedmom15257 Pelinoerlik saol cnm bbm 😗haklisin valla korkutuyo ister istemez şimdiden ayyy bide onun ağrısı mi diyorum
CansuGzdeimen Bende oldum ilk dozu 1 hafta oldu sanırım bu bünye ile alakalı benım ki ne kızarıklık ne morluk ilk gün üstüne bile yatmışım uyanınca fark ettim