1mervef Kızlar şimdi 25.haftamdayım 22 haftalıkken detaylı ultrasonda bebeğimin beyninde tek taraflı koroid pleksus kisti çıktı ikili testim düşük risk ense kalınlığı ve burun kemiği ölçümleri olması gerektiği gibi böyle bi durumla karşılaşan var mı doktorum ilerleyen haftalarda geçer üzülme dedi geçer mi gerçekten yaşayan var mı😭
Yenianneadayi2208 1mervef öncelikle geçmiş olsun canım.Üzülme doktoruna güven , içine sinmiyorsa başka bir doktora daha görün , danış.Boşuna kendini üzüp strese girme.Karnındaki miniğe de yazık.Bak doktorun ilerleyen haftalarda geçeceğini söylemiş zaten.
Ozsen35 1mervef canım çok geçmiş olsun hiç üzülme kist tek başına bir anlam ifade etmiyor bizdede çıkmıştı dün doktora gittim 22 inci haftamdayım kist geçmiş bile ben okadar ağlayıp sitres yaptığımla kaldım inşallah sende bir dahaki kontrolünde güzel haberler alırsın sağlıkla gelsin bebişin inşallah 🙏
1mervef Ozsen35 evett izlediğim çoğu videoda okuduğum birçok yazıda bunu söylüyordu ama elimde olmadan duyduğumdan beri sürekli düşünüyorum çok teşekkürler çok sevindim sizin adınıza inşallah bizimkide en kısa zamanda geçer💐♥️
Bsraydin Bnm 18 gibi cikti..detaylıya 23 de girdim o zaman yoktu…dr gecer demisti hic korkmadim ve dua ettim ve gercekten gecti. Beyinde oluşan sıvının birikmesi olarak düşün. Tek basina bisey ifade etmiyor destekleyici bulgular lazım. Hic canini uzme canim. Kime sorduysam bebeginde olan gecmis….Allahim evlatlarimizi korusun saglikla doğsunlar