Arasarzu Betulkalkan Benimde canım hep tatlı istiyor 26.haftama girdim cuma günü şeker yüklemem var korkuyorum şekerim çıkacak diye 5 kilo aldım 😊
monaroza Betulkalkan Ben de hep tatlı istiyodum ama bu aralar öyle pek canımın istediği bişey yok 🤷🏼♀️ 25 hafta oldu 12 den sonra şimdilik 3 kilo aldım bakalım daha ne kadar olacak 😅
Sena-25 Nida_Y şeker değil de eşim çok yediriyor birde her şey de aşırıya kaçıyor 😕 gece yatmadan ceviz badem armut süt muz yemeden yatırmıyor, sabah iki yumurta yiyorum ara öğünlerde bol bol yoğurt kuruyemiş . Bir de ekmeği seviyordum şimdi kestim ekmeği
Nida_Y Sena-25 ama kendinize iyilik değil kötülük yapıyorsunuz daha kilo almanız gereken zamanlar da gelmemiş inanın doğuma kadar 30 olur bu bedeninize yazık bebek günde 2 cevizle bile büyür etmeyin kendinize bunu