Sasn Arkadaşlar benim ikinci sezeryan olacak ilk bebeğim 18 aylık doktor 39 yapalım dedi geç değil mi sizce ilk kızım 38₺4 dü korkuyorum kaçta oldu sizinkiler
Mammimammi Sasn geç degil canım. Bende İlki 40.haftada 2.yi 39.haftada sezeryan oldum. Eger doktorunuz bir sorun yada erken dogum olabileceğini düşünmüyorsa 39.a gün verebilir. Sonuçta içeride 1 gün bile kalması kar bebekler için