Mnlysra nerden edindiniz bu bilgiyi bilmiyorum ama bence boyle kesin şeyleri emin olmadan yazip insanlari korkutmayin.Ben doktor tanidiklarima da kendi doktoruma da sordum, birsuru doktorun videosunu izledim asla boyle bir şey yok.Sag ya da sol farketmez istediğin gibi yatabilirsin dediler.Kaldi ki sirt üstü yatmak da öyle ölümcül bir şey degil tabiki, sadece kan akisi yavaşlıyormus