merhabalar anneler , yeni 4,5 haftaya girdik keseyi yeni gördük ama bugun azicik bi koyu kahve rengi kanamam geldi acil doktora gittik bebek.ve kese var neden olduğunu söylemediler yarin kendi doktoruma gidicem progesteron fitil verdi kendi doktorum. Aranızda yaşayan varmi bu durumu😑