Geceleri organik kakao yağı+ ev yapımı kantaron yağı karışımı sürüyorum çok güzel nemlendiriyor. Tenim hep nemli kalıyor. Sabahları da lierac sürüyorum. Her duş sonrası yağ karışımından tüm vücuda sürüyorum. Bazen de kokusunu sevdiğimden hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 20. Haftadayım henüz bir şey yok tabi, umarım ilerleyen zamanlarda da çatlak olmaz 🙏🏼