Sumeyraaaa bendede var. 35 haftalıkken sağlık ocağında test yaptırmıştım Orada idrarda enfeksiyon gördüler üromisin diye Toz bir ilaç vardı doktor bu hafta tekrar yaptırdım 37 haftadayız yine enfeksiyon vardı bu sefer antibiyotik verdi 5 tane Bu cumartesi tekrar gideceğiz yalan olmasın Bildiğim kadarıyla normal doğum yaparken enfeksiyon zararlı olabiliyormuş