Kuzeyannesj Merhb bugün 20+6 olduk çok şukurki ama bebeğimi çok sık hisetmiyorum arada uzaninca hissediyorum sizdede oylemi
Huriyeolgn Kuzeyannesj 20+2 yım yenı yenı netlesmeye basladı ama sureklı degıl bazen cok guzel hıssedıyorum sonrakı gunler hıc hıssetmıyorum oyle degısık😀
aylinsss Kuzeyannesj gündüz biz ayaktayken hareket halindeyken amniyon sıvısı hareketli olduğu için uyuyor bebekler ve biz yattıgımızda amniyon sıvısı sabitleştigi için bebek de sabitleşip uyanıyor sıvı hareket ettikçe o sallanıyor gibi oluyor hoşuna gidiyor galiba o nedenle gündüz çok hissetmezsiniz büyük ihtimalle
ferhunde ben cok hiisediyorum ama karin yapisiyla alakali oldugunu soylrdi dojtorum.bu haftalarda arada hssedip arada hissetmemek bir sorun teskil etmezmiş zaten gunun cogunu uyuyraka geciriyorlar