Kızlar buradaki yorumlara & tercihlere istinaden hacı şeriftesin çikolata yaptırmayı düşünüyorum. Kısmet olursa doğum 9 kasıma kadar olacak. Şimdiden sipariş etsem bozulmaz diye düşünüyorum 🤔
Böyle erkenden sipariş eden var mi ? Aranızda süre olarak. Bayatlamasın istiyorum . Şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için 🌸