Ozlemoz Kızlar 36+2 hamileyim. Midem aşırı derecede yanıyor ve bazen ağzıma geliyor bunun bir çaresi varrr mı lütfen yardım 😪😪
Duyguahmt Ozlemoz bende ayni durumdayım 37+5 oldum haftalardır çekiyorum ızdirap gibi yediğim burnumdan geliyor 😪 gaviscon şurup verdi doktorum o rahatlatıyor biraz . Hatta biraz önce içtim mide yanmam uyutmadı
Ozlemoz Duyguahmt doktoruma sormadım açıkçası belki sorsam bana da bişeyler verirdi bilemiyorum ama doğal yollarla bişey yok mu acaba 🤷🏻♂️
Canselhabib27 Canım gaviscon şurup çok rahatlatıyor buz gibi ediyor resmen mideni doktoruna danisip kullanabilirsin