Selinyilmazz cinsiyet değişmiyor, doktor yanılıyor 😅 12-13 haftalar cinsiyet için erken. Doktorlar genelde kemik yapısından vs tahmin ediyorlar. Çünkü her iki cinsiyetin de organları dışarıda oluyor. 16. haftaya doğru kızsa içeri gömülüyor, erkekse dışarıda kalıyor. Biz 17. haftada öğrendik cinsiyetini. Kız dedi doktorumuz, kız doğdu 😅