Ayseonayli4554 Hanımlar kızım 00.00dan sonra 35+2 oluyor kilosuda 2800 1 hafta da önden gidiyor ultrasonda çok şükür sağlığımız yerinde ama idrar yolu enfeksiyonu cıktı bende hemde yoğun bir şekilde bu erken doğumu tetikler mı???
Mervetekmn Ayseonayli4554 valla ben suan 28 haftalık başından berı enfeksıyon kötü kokulu falan fitil kullanmaktan gına geldı ama sorun yok suanda çok şükür
Mervetekmn Ayseonayli4554 bebek plesebta içinde korunduğu ıcın bulaşması çok çok zor dedıler bana oyuzden korkma tedaviye başla
Rmeysa_1661 Ayseonayli4554 bebeğe bulaşma ihtimali şimdilik yok kese onu koruyor ama doğum esnasında ne olur bilemem bende 23 haftalık hamileyim başında beri fitil ilaç artık bunaldım vallahi 🙄 doktorunuz ilaç tedavisi verir korkmayın
Muberraonur Ayseonayli4554 antibiyotik yazar doktorunuz düzenli kullanın hiç bişey olmaz bende çok geçirdim zamanında geçiyor tekrar oluyordu haftan zaten ileride korkulacak bi durumun yok
Ayseonayli4554 Muberraonur evet kullanıcam da doğduğunda enfeksiyondan etkilenip kuvese konur mu acaba ya da erken doğum olurmu
Ebru_06 Ayseonayli4554 benimde 32 haftalıkken çıktı doktorum fitil verdi bebeğe zararı yokmuş sordum ama doğum normal doğum olacaksa sıkıntı olabilir dedi fitilde 4 günüm ve akıntım kalmadı diyebilirim