Bende 7 haftadayım benim iki hafta önce çok fazla bel ve sırt ağrım vardı şimdi ayakta fazla kalıp işlenince belime yine ağrı giriyor doktor düşük tehliken var dedi tutunmuş bebek çok şükür rapor aldım evdeyim bir süre düşük hapı verdi geceleri onu içiyorum