Zeyneb99 Selam kizlar 35.4 hamileyim yarin konturolum var ne zaman sezeryan olurum gun koyulurmu? Benimlr ayni hafta civarinda olan varmi sezeryan olacak?
sehrikarabulut Zeyneb99 bende 34+2 haftalım canım ilk gebelimde 37 haftalıkken sezaryana alındım gebelik zehirlenmesinden dolayı bundada çok bekletmicek doktorm 38 de alır diye düşünüyorm ama nasip😊
melegiiimm Zeyneb99 bu doktorunla senin karar vermene bağlı. Genelde planli sezeryansa 38 de yapiyorlar.ama sen agrin vs yoksa biraz bekle en az 40 haftan dolsun.cunku son haftalarda bebek daha iyi toparliyor kendini.hem anne karninda 1 gun disardan daha iyidir
Tulayaltingoz Zeyneb99 ben ilk iki doğumumu sezeryan oldum şimdi 3. Yü doğuracağım inşallah sezeryan gününü 37. Haftada belirliyor doktor genelde 38 küsür de alıyor 39 u bulmuyor diğerleri 38+3 38+5 de doğdu
izel59 Zeyneb99 canım ben doktorumla çok önceden belirledim tarihi kısmetse 38+6da doğumumuz, doktoruna danışırsın bakalım belirleyebilir 😊
Mammimammi Zeyneb99 37.haftada en erken sezeryan olabiliyor. Ama bir sorun yoksa 38.39 u bekliyorlar genellikle. İçeride 1 gün bile fazla kalması onun için iyi. Doktorunuz gidişata göre en erken 37.de gün verecektir.
sehrikarabulut 1pearl şuan 34+2 haftalım canım 4 haftalıktan beri coraspin kullandım yeni bıraktım şimdilik bir sıkıntım yok Rabbim korusun tekrar yaşatmasın
1pearl Ruveydaasker evet bende geçirdim bende erken doğum yaptım o yüzden bende merak ediyorum ikincide olur mu diye gebelik zehirlenmesinde annenin tansiyonu düşmüyo haplar falan fayda etmiyor tek çözüm doğum oluyo