Kızlar merhabaa 20 haftalık gebe olmama ragmen son 2 haftadır çok sık uyuşma gibi özellikle üst bacaklarımda oluşan ağrılar artmaya başladi kilo alımı ile ilgili bir ağri olmadiğini
düşünüyorum sizler arasında aynı durumu yaşayan varmıdır ? Varsa nasil bir çözüm buldunuz öneride bulunursaniz sevinirim.