Bebegmhazal Kızlar sonunda isme karar verdim Hazal olacak inşallah kızımın ismi 😊 şimdi de acaba daha anlami güzel mi olsaydı diye kafam karıştı anlamı sonbaharda dökülen yapraklar demek sanki hüznü çağrıştırıyo gibi sizce nasıl?
dmt92 Bebegmhazal iki isim seviyorsaniz yanına bir isim daha ekleyin. Bebeğiniz sonbaharda doğacaksa anlamlıda olur aslında. Hazal çok zarif bir isim. O tarzda Maral, Hilal, Zülal, Benal, Neval (talih,şans)… hepsinin anlamını bilmiyorum ama
Mammimammi Bebegmhazal Hazal ismi güzel bence. Kulaga hoş geliyor. Ne kadar sevmediğim görümcemin adı olsa da güzel. Ama anlamı biraz buruk gibi. Ama bence anlamdan ziyade kulaga hoş gelmesi de önemli. Mesela kız kardeşimin ismi Mükerrem. Babaannemin ismini koymuşlar. Anlamı güzel saygıdeğer demek. Ama kulaga hoş gelmiyor. Hatta şimdi kardeşim degiştirmek için ugraşıyor. Anlamı güzel diye de aksiyon aramaya gerek yok bence. Sonra ilerde neden bu ismi koydunuz diye ugraşmasınlar. İyi düşünmek lazım
BClk Mammimammi Mükerrem yine iyiymiş bacım. Benim kız kardeşimin ismi de babannemin ismi ve Hikmet düşün. Anlamı güzel babannemi de çok seviyoruz fakat bir kız in hikmet ismi ağır. Yazık yavrum isim konusunda sıkıntılar çekti dalga mı geçilmedi neler neler ama oda liseden itibaren adını Beyza olarak kullanıyor dışarda her yerde ve oda değiştirecek. Gerçekten isim konusu anlamı güzel olsa bile kulağa da hoş gelmeli ve kıza ya da erkeğe de yakışmalı.
Bebegmhazal Mammimammi BClk hmm çok haklısınız anlamı güzel diye saçma sapan isimler koyuyorlar hele ki modernleşme adı altındaki uydurmasyon isimler çok ilginç ben yağnur diye bi isim duydum bugün 😂 çok komik bence sanki yanlış yazılmış gibi
Mammimammi Bebegmhazal 😁 valla gerçekten komikmiş. Bende oğluma ahlas ismini düşünüyordum şu zamana kadar. Anlamı çok güzel. Ama ismi ilk kim duysa bu nasıl isim anlamı ne diye soruyor. Anlamını çok begensem de oğlumu anlam açıklama sıkıntısına sokmak istemiyorum vazgeçtim 😁
Bebegmhazal Mammimammi doğru bende biri bana ismim ahlas dese aa çok ilginç anlamı ne tepkisini verirdim😂