Bende pazartesi günü oldum 1.dozunu evet kaşıntı oldu şişlik oldu ama düşük tehlikem olduğu için kalçadan da iğne vurulmuştum tetanoz aşısının ağrısı hiçbirşey diyebilirim. Üstüne yatamıyor gibi oldum ama biraz umursamadım rahat edeceğim pozisyonda o kolumun üzerine yattım ve şuan hiç ağrı yok ara ara tatlı tatlı kaşınıyor sadece... Belki kalçadan vurulduğum iğnenin ağrısı onu bastırdı veya ben pek umursamadığım için çabucak geçti ama hemşire banada soğuk masaj yap demişti.