Fskah-42 Doktorum genelde 25. Haftadan sonra dönmeye başladığını, 32 ye kadar çoğunlukla döndüklerini daha sonra yerleri kalmadığını suyu azalmaya başladığı için dönmesinin daha zor olduğunu söyledi. Benim 37+3 hala dönmedi bebeğim 38 e kadar bekleyeceğiz dönmezse zorunlu sezaryen