Akgl06 ah beennnn🤷
Benimde karnımın yanlarında isilik gibi çıktı doktor krem verdi avil merhem bulamadık onu wptan yazdım şimdi başka söyledi eşim akşam getirecek. Ay bide kaşımaya başlayınca tatlı tatlı kaşınıyo 😣 ben kaşımamaya çalışıyorum
Doktorum ilaçlardan şüphelendi bıraktırdı şuan ilaçları 10 gün sonra tek tek başla dedi ama ben zaten magnezyum kullanıyodum sadece. Decavit ile gynofenan var bide ama kabız yapıyo çok kasılmam olmasın diye magnezyumu kullandım. Ya da bişey alerji yaptı havalar sıcak gidiyo bana ateş basıyo belki ondan. 😣