2017 yılın da doğum yaptım muayenelerinden çok memnundum fakat poliklinikden gittiğim için her defasında da farklı dr oluyordu ama hiç sorun etmedim çok tatlılardı stajerlerdi çok dikkatli inceliyolardı fakaaat gel gelelim doğumuma annemden emziğim süt burnumdan geldi 12 saat boyunca yataktan kaldırmadan sancı çektirdiler sadece bir kere kalkmama izin verdi o da yalvar yakar 12 saat yatarak Şancı çekmek ne demek inanın o kadar kötüydü ki her açıklık muayenesine gelişinde bi hırsla öfkeyle elini daldırışları Allahım resmen tranva ilk doğumum korkutmak istemezdim ama bunları yaşadım çok üzülerek söylüyorum bir daha kimseye de tavsiye etmem ve benim doğum yaptığım gün tek doğum yapan bendim ve hiç bağırıp çağırmadım hep ağlayarak Allah Allah diyerek sessizce çektim sancımı bana niye o kadar kötü davrandılar hiç bilmiyorum ama şimdi ki aklım olsa imzamı atar gider başka hastanede yapardım doğumu o zaman işte o korkuyla heyecanla aklınız duruyo hiç kimseyi göremeden bi başıma 12 saat o yatak da çektiğim sancıyı bir ben bir Allah bilir ve bebeğin başı geldiğin de yanımda kimse yoktu ebe geldi sakın nefes alma bebeğin başı geldi koşa koşa geldiler dr lar çocuğumun kafası sıkışık beklediği için kafası yamuk doğdu offff coook kötüydü yani çok😕