Zararlı diye biliyorum. Hatta bu yüzden kontrole gittiğimde doktoruma bebeğimin kalp atışı düzenli mi diye soruyorum ekstra ben dinlemek istemiyorum. Doktorum da bunun doğru olduğunu söylemişti artık her kontrolde yolundaysa her şey dinletmiyor bize. Kendiside çok tecrübeli bir doktor o yüzden güveniyorum bilgisine 😌