Mine_Nur123 Alisa1212 bende duphastonu kullandım leti isimli ilaçla beraber vermişti ve bende o ilacı kullanıp adetim düzene girdi ve 3.ayimda hamile kaldım şimdi 32.haftadayim🙂🙂
Alisa1212 ipek0606 merhaba benim Adet Düzensizliğim olduğu için doktor verdi ve yumurtalıklarımın tebel olduğunu soyledı ben 1 haftadır kullanıyorum ve hala adet olmadm sızce neden olabılır
ipek0606 Alisa1212 yeni başlamışsınız sanırım kullanmaya , 1 hafta erken bir süre . Biraz kullanın olacaksınız büyük ihtimalle. Olmasanızda doktorunuzla görüşün.
Alisa1212 Mine_Nur123 allah sag salım kucagınıza vermeyı nasıp etsın insallah 🙏 3 ay boyınca süreli kullandınız demı
Alisa1212 Mine_Nur123 bişi sorucam size benim ilacım bitmek üzere ve hala hasta olmadıım acaba bi kutu daha alıp kullansam mı
Mine_Nur123 Alisa1212 canım ne desem boş dokt randevu almalısın veya arayıp sormalısın çünkü bu tedaviyi sana uygulayan doktor daha iyi bilir.