2463nry Meraba hanımlar şuan 25+4 haftalığım bebek sanki asagida midemin bayagi altında sürekli hareketli ağrım vs bisey yok ama hep orda olması beni korkutuyo normal mi acaba bilen var mı randevum pazartesi ama sabredemiyorum
2463nry B-M-G-L-Z evet benimde cinsiyetim kız şu son ayları sağlıkla atlatıp kucağımiza alalım inşallah
Hafizeee Bende kaşıklarımda hissediyorum hatta birdahaki doktor muayenesinde soracağım cinsiyetimiz kız bu arada ☺️
Alyahiraozlemmm Benim de öyle cinsiyeti kız 28+3 benim de bazen sanki doğacak gibi çok aşağıda hissediyorum