Gmzbrl 28 haftalık olunca kontrolüm var ozaman başlarmı yoksa bir sonraki kontrolde mi başlar aydan aya çağırıyolar 32de mi girerim yada
Snszasla Gmzbrl bende merak ediyorum bunu bakalım ne zaman başlar şaka maka artık son haftalara doğru ilerlemeye başlıyoruz 3. Trimester e geçtik artık
sehrikarabulut Gmzbrl haftaya gircem nasipse 35 haftalık olcaz ikinci gebelm ilkinde ne zaman girdim hatrlamıyorum😊
ipek-smr Benim doktorum 32 de başladı her iki haftada bir geleceksin dedi 34 te gittim 36 da tekrar bekliyor 36 dan sonra haftada bir çağırıyor
Gmzbrl ipek-smr benim bu ikinci ama ilkde nasıldı hiç hatırlamıyorum sanırım 32de başlatıp sizinki gibi ilerlemişti benimde rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize
yaztatili Gmzbrl ben 32’de kontrole girdim yapılmadı. Riskli bir gebelik değilse 34-35’den sonra yapılıyor. Ağrısız, acısız bir uygulama
Cerentali Gmzbrl canım bugün 30 haftalık olduk kontrolüm vardı 3 hafta sonraya nst var dedi yani 33-34 de falan heralde beni 33 de çağırdı 😊
Cerentali Gmzbrl olabilir canım doktorun ne zaman çağırırsa zaten söylüyor ne zaman gelmen gerektiğini 33-33-34 bu haftalarda benim bildiğim