Herkese merhaba,
sağlık ocağında rutin kontrolümde kan tahlilim oldu. Tüm değerlerim çok iyi sadece kandaki üre miktarım düşük çıktı. Bu ya suyu çok tüketmekten yada protein eksikliğinden olurmuş. Bebeğime bi zararı olur mu? Benim gibi kan üre miktarı düşük çıkan gebeler var mı? Merak ediyorum. Bu arada 17haftalığız minnoşumla… şimdiden teşekkürler