Zeyne_yusuf0142 Evet kızlar benim adet düzensizliğim var var iki kere test yaptım ne yazıkki negatif çıktı ama 40 günde bir oluyorum degşyor zaman zaman 40 günümde işte pazartesi olck acaba test yapıpta adet düzensizliği olupta sonradan hamile olan varmı dırki 🙄