Selam 😊 Meryem ana otuyla ilgili bilgisi olan varmi ? bir sorum olucak .. ben suan 40+3 haftalik hamileym ve pazartesi aksamina sancilarim vardi hafif hafif hastane tekrar eve gönderdi coklasinca gel diye bizde meryem ana otunu suya koyduk ama malesef hala birsey yok yani sancilarm birden kesildi ve bekliyoruz suan cumartesi günü suni sanci verilcek.. otuda sudan cikarmadik bi kac kisi kalsin suda cünkü onu tekrar kulanabilmek icin tamamen kurumasi gerekiyor dediler 🤷♀️ coook uzun oldu kusura bakmayin bilgisi olan varmi nekadar fogru yada cikarmamiz mi lazimdi acaba ?