NagihanAfra Normal mi bu haftalarda cok şiddetli degil ama agrı ve baskı hissediyorum arada cumartesi doktordaydım hersey yolunda dedi
Cerenaslan NagihanAfra Bana da oluyordu canım herşey yolunda gayet normal bi durum demişti doktorum ama haftalar aynı mı onu hatırlamıyorum. Benimde 30 u geçmiştir ama o baskılar olunca
Busragozer NagihanAfra canım benimde oluyordu normal dedi doktor 35. Haftaya salı günü girdim apar topar hastaneye gittik 3 cm açılma var ne ağrı ne sızı yok sadece vajinada batma ihmal etme derim.
Defneli Merhaba bende 31+5 im bebek döndüğü için bende aynı durumdayım o hareketlendikçe baskılar bazen şiddetli oluyor doktorum çok normal dedi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Zuzu-54 Bende 31+ 2 bi kaç haftadır bende aynı durumdayım baya zorlu geçiyor şuan ama normal bi durummuş
NagihanAfra Defneli daha iyiyim ayakta kalırsam agrım oluyo cumartesi kontrolüm var yinede sorucam doktora
Defneli NagihanAfra çok ayakta kalmamaya çalış gerçekten ben herieyi bıraktım ev işi falan hiçbişey bebişlerimizin sağlığından değerli değil
NagihanAfra Defneli ilk defa nst çekildi bugün hiç sancı çıkmadı döndüğü için normal bu agrılar kendini yorma ayakta cok kalma dedi hersey normal cok şükür