Kızlar 40+3 deyim bugun kontrole gıttım catı muayenesıde 2 cm acılma var dedı ve dogum sancın var ama yeterlı degıl acılma da yatış icin yeterli degıl 2 saat yürü sonra bıdaha bakcaz dedı 2 saat sonra yıne baktı 2 cm ama doğumun başlamıs gorunuyor bu gece yada yarın dogurursun dedı pazar günü 41 hafta oluyor eger gelmezse pazar günü yatış yapıp suni denicez dedı ama 2 gun ıcınde olur dogumun cunku baslamıs bol yürü sıcak dus al dedı heyecanlıyım bu gece kendı samcım gelsın gıdeyım ıstıyorum napım akıl verın yalvarırım sancım hc yok suni sancı vekmek ıstemıyorum