Öncelikle bugün çektiğim acıyı hiçbir zman yaşamadım Nerdeyse 2 aylık olan bebeğimi kürtaj dediler bende karsta yaşadığım için özel hastane yok devlete geldim tahlillet vs yapıldı gelmeyen kanamam gelmeye başladı. Herşği geçtim ,genel anestezi değil lokal anestezi dediler korktum ne yalan söyleyeyim ağlaya ağlaya yatış aldım,nöbetçi doktor bir türlü ameliyatlardan cıkıp da gelemedi bile saat 8.3 geldiğimiz hastaneye şuan saat 22.16 hala yatmakta oldugum halde odada yazıyorum. Saat abartısız 12 den akşam 5 kadar sancı çektim neden çünkü suni sancı verdiler bebeğin düşmesini bekledik ama öldüm diyebilirm , rabbim kimseye böyle acı yaşatmasın ölmüş olam evladını normal doğum gibi doğurtmasın.. her yeri yıktım bağırdım çağırdım ağladım o kadar kötü hayatımda hissetmemiştim kardeşlerim, sonra saat 5 e doğru dediğim gibi bebek düştü top gibi kesesiyle eliniz kadardır diyebilirim 2 aylık olmasına rağmen , serumları iğneleri yada kan vermeleri hiç söylemiyorum perişanım . Hala ağrım var sabah çıkış verilecek doktor baktıktan sonra içim temzilendi herşey çıktı farkındayım hemşireler vs ama sabah gelir küttaj yapalım içerde bişrylet var derse asla kabul etmem ama sanmıyorum . Cok zor saatler yaşadım anlatılmaz yaşanır ama kadınların kaderi bu bacaklarım ve karsıklarım kasılmaktan hala ağrıyor suan annem yanımda sabahı nasıl edeceğim bilmiyorum sizde dua edin inşallah. İstanbulda doğup büyüyen yaşayan biri olarak bu olayı asla unutmicam . Kars a eşim memur diye geldik ama rabbim genede herkese kolaylık versin . Evime gitsem de rahatlasam diyorum. Eşimde yanımda değil görevde o kadar zorli kardeşlerim. Şuan bile burda merak edenler olmuş bu yazıyı zar zor dura dura sancımla yazıyorum rabbimde şifa sizden dua bekliyorum ne diyim 😔😢