ftm_ Henüz doğum yapmadım ama asla devlet hastanesine gitmem. Mecbur kalırsam Turgut Özala giderim doğum yaparım. 12. Haftamda kanama ve sancı şikayetiyle gittim resmen hamile kaldın da bize mi sordun normal bunlar deyip geçiştirdiler gecenin vakti bir de. Nöbetçi doktor uykusundan uyanıp kalkıp gelme gereği bile duymadı ben çok kötüyüm dayanamıyorum deyince geldi 30 dk bekledim öyle geldiğinde de bir güzel azarladı ve önceden rahim ameliyatı geçmişim olduğu için ben sana müdahale edemem risk alamam sen zaten özele gidiyormuşsun kalk ona git dedi ve kağıt imzalatıp beni yolladı. Gece yarısı doktorumu arayıp Gözdeye gittim ve düşük tehdidi altındasın müşahade altına almamız lazım dedi iğneler ilaçlar kullandım. Sonrasında yine aynısı oldu ve serklaj oldum. Belki de o adam yüzünden bebeğimi kaybedebilirdim bende çok büyük travma kaldı orası.
Burada doğum yapan bir iki arkadaş vardı onlar da kötülüyordu hatta biri kalkıp gidip Sevgide doğurdu sondadan birkaç hafta önce