Kızlar merhaba ben ağustos ayında doktora gittim proklatin hormonumun değeri 23 çıktı Eylül ayında rahîm filmi çektirdim temiz çıktı bu ay tekrar doktora gittim hormon testi istedi doktor bu sefer proklatin değeri 53 çıktı doktor ilaç verdi tekrardan ama bu yukseklikteyken gebe kalamayacagimi söyledi benim gibi proklatin hormon değeri yüksek olan varmiydi siz düşürmek için ne yaptiniz bitkisel bsy varmı düşmesi için yardım edin lütfen proklatin hormonumun değeri yüksek diye gebe kalamiyorum 😏