Fatmanur_10_ Herşey nasıl gidiyor, kalp atışını duydunuz mu? Çok şükür biz bugün duyabildik dünyanın en güzel hissiymiş meğer.
Ylzozprn 8+0 bugün ancak biraz düşük tehlikem varmış onun dışında mide bulantım sabahları kusma 😕ilk hamileliğimde hiç bir tehlikem ve bu denli kusmalarım yoktu ikincisi zor geçiyor Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun inşAllah
Beyzasya Ylzozprn ilk gebeliğimde miğde bulantısından yerlerde yatardım artık çok zor geçmişti agrılarım hiç azalan bilmedi son zamanlar ama dayanıyordum keşke kızım yaşasaydı hepsine razıydım Allah nasip etmedi. Şimdi 10 haftalık hamileyim miğde bulantı biraz oluyordu şimdi hiç yok her hamilelik aynı olmuyor canım
Fatmanur_10_ Ylzozprn Allah yardımcın olsun canım çok zor benim o kadar bulantım olmuyor çok şükür tetikleyen birşey olmadığı sürece rahatım darısı başına
Beyzasya Ha bu arada hamileliğimi öğrendiğim ilk günden beri kanamam var. Hele 4. Haftalarımda kesin düşük yapıyorum diye gittim hastaneye okadar çok kanamam olmuştu ki progestan kullandım dinlendim sürekli şükür o risk azaldı
Fatmanur_10_ Dilara8228 Siz bayaa erken duymuşsunuz ne güzel biz daha yeni gittik duymak için benim bulantım çok yok şükür ama yorgunum sürekli ☹️
Merved21 Fatmanur_10_ ya duyamazsın diye cok korkuyorum kesem kucuk gibi hcg degerm 7 haftaya göre düşük 15 bin
Fatmanur_10_ Merved21 kalbini ferah tut Rabbim ne derse o için rahat olsun hayırlısı olsun bende korkarak gittik çok şükür içim rahatladı seninde rahatlar inşallah 😊
Tuuanammm Ben de bugun tam 8 haftalıgım daha hıc ultrasona gıtmedım 5 gun sonra gıtcem ınsallah duybılırız kalp atısını🙏