Kızlar normal doğum yapmadan idrar testi falan istiyorlar mı ? Ya da şöyle açıklayayım vajinada mantar,idrar yolu enfeksiyonu varsa normal doğum yapıyorlar mı? Ya bebeğe geçerse devlet hastanesine gidenler süreç nasıl işliyor 35+5im vajinal mantar oluştu şu 3 gündür sirkeyle tedavi etmeye başladım ama bilmiyorum 🤷♀️