Nihanozturk doktoruna söyle osteocare diye bir ilaç kullanıyorum ben. Bu ağrı ve kramplarım başlamadan önce vermişti ben bilmeden sabah akşam içiyordum hiçbir şey olmuyordu. Sonra ilacı günde 1 taneye düşürdüm hep kramp hem kasık ağrısı başladı. Muhtemelen sizede bu ilacı önerir. Birde ben geçmediğini söyleyince balık yağı içeren bir ilaç önerdi ama kapsüllü diye ben onu almadım. Birde ismini yazdığım ilacı devlet karşılamıyor. Ücretli 30lusu 40 90 tanesi 90a yakın bir fiyattı. Bence sorun doktorunuza. Doğumunuza kadar olan süre ne kadarsa ona göre sayısını belirleyip ilacı alırsınız ☺