Hanımlar bu 2. Gebelik ve ilki normal doğum ile oldu fakat 2 bebek sonrası 3. Bir bebek fikrimiz yok eşimle ortak fikrimiz şuan 2. Ye 32 haftalık hamileyim ve bir sonraki kontrolde doktorumla konuşasım var sizce ne yapmalıyım yada düşünen var mı benim gibi bağlatmayı.