Ptrn Allahtan Ümit kesilmez. Bebeklerimiz sağlıkla gelsinler anneleri olarak sağlıklı bir doğum yapalım inşallah bu günler geçici 🥰 Ben 17+6 ‘dayım. Bir ay süren kanama lekelenmelerim oldu. Ardından lekeler bitti diye sevinirken plasentam aşağıda dedi doktor. On gün önce gittiğimde çok aşağıda mi dedim yok yok dedi ama geçiştirdi sanki bilmiyor gibiydi . Hayırlısı artık. Hem çalışıyorum hem ev işlerini yapmaya çalışıyorum. Çoğu zaman dinleniyorum ama stresi insanı yoruyor maalesef