Merinosunannesii Kızlar birşey sormak istiyorum 11+2olduk 1 saat önce filan birde sancı girdi karnımın altına böyle bıçak saplaması gibi 2 3 dk sonra yine aynı şey oldu çok şiddetli sonra geçti sizce neden oldu hamilelikte böyle birşey yaşamadım bu zamana kadar
esraizmirli Merinosunannesii bende 11+4 günlük hamileyim banada oluyor arada saniyelik bir olay ama geçiyor belki yorulmuşsunuzdur o yüzden olur ya da hamileliğe vücut alışmaya çalışıyor ondan ☺️
Tugceasl Merinosunannesii 16+3 hala sancılarım kasık ağrım bel ağrım var bunlar normal içinizi ferah tttun 🌸
Rmeysa_1661 Merinosunannesii ayaklarını üşüttün mü gaz sancısı olabilir özelikle 18 haftaya kadar her gebe gaz sancısı çekiyor hemen hemen ben 12 haftalıkken gitmeyen bir sancı hareket edemiyorum acile gittim doktor karnıma bastırdı ve fazla bekleme burda tuvalete git dedi nedenini sormaya kalmadan neden wcye gitmem gerektiğini anladım gazdanmış 🤣🤣 bu ağrılarına eğer bel ağrısı ya da şiddetli kasılma eklenmediyse korkma rahmin büyüdüğü için de olabilir 🤗
Merinosunannesii esraizmirli önceden oluyordu bana bu ayaklarımdan üşüyünce hamilelikte hep ayagıma panduf giyiyorum üşümemek için birde gastrit var bende bilemedim ilk hamileliğim ondan korktum açıkcası
esraizmirli Merinosunannesii yok korkmayın mesela benim şuan aşırı derecede belim ağrıyor bacaklarıma vuruyor asla kendim ev süpüremiyorum süpürürsem yataktan kalkamıyorum dönem dönem bazı şeyler yaşıyor insan korkma yani Allahın izniyle hiçbişey olmaz 🤲🏻
momm1 Tugceasl benimde 14 haftam bitmek üzere Birazcık evde iş göreyim diyorum sonrasında belim ağıyor. ☹️
Merinosunannesii esraizmirli insallah canım yaa bel ağrım normalde de vardı benim 23 yaşımda olmama rağmen fıtık oldugunu düşünüyorum ama bir anda bıçak saplanmış gibi sancı girince korkmadım desem yalan olur koştur koştur tuvalete gittim kan var mı diye
esraizmirli Merinosunannesii bende var fıtık bende ondan korktum ama bişey yok dedi doktor ağrı kesici kremle ovuyor eşim onu önerdi doktorum gerçekten rahatlıyorum
Rmeysa_1661 Merinosunannesii rica ederim öyle herşeye korkma strese girme rahat bir gebelik geçir bence daha çok ağrıların olucak o sevimli bıcırık sana çok şey yapıcak 🙊🤗