Sevgili anneler bi oğlumuzun olacagını öğrendik. Daha cok var ama ben şimdiden ismi belli olsun istiyorum zaten aklımızda sadece birkac isim var aralarında gidip geliyoruz sizde bize yardımcı olur musunuz🥰
Ben
Kıvanc, Kuzey, Demir
Eşim
Efehan istiyo sizce hangisi daha güzel🥰