banuuyusuf 39+0 olduk kızlar acayip şekilde rahimde agrı acı hissediyorum ve bebegim bi tarafa toplanmış gibi başka hiç bi belirti yok 😔😔
gokceninannesi banuuyusuf bende 39+0 iki gundur baski bel agrisi hissediyorum ama ne gelen var ne giden 39 hafta gecti de su son haftalar gecmiyor :/
buseyusuf27 banuuyusuf bebegın bası catıya gırdıgı ıcın agrın oluyor cnm normalmıs bgun geldm doktordan bnmde kasılmama ve sancım vardı duzensız nts de sancı cktı az catı yaptılar bısy yok skur sıklasırsa gel dedı acılmaya yol acabılır dedı sıklasan sancı veya kasılma
Rana-26 banuuyusuf normal tabiki sakin olun 39 haftalik demek her an dogabilir demek sonuçta .😊 iyice yaklaşmış olmalı doğum ki bu belirtiler var . Bende 37+2 yim artık gelsin istiyorum ağrılar yoruyor
Zehrahalilesa 37 haftalığım canım aynısı bende de var ve şiddetli bel agrıları. 1 haftadır 1 cm açıklığım var ve rahimde yumuşama var ama bebekte tık yok
Busra643 39+4 olduk bizde belirti yok henüz 3 gündür bel ağrım var sadece. yarın kontrole gideceğiz bakalım ne diyecek doktor