Merhaba hamiş anneler 19+6 bugün göbek deliğim normalden fazla sızladı ve battı gün sonunda bakınca göbek değilimin içinin şiştiğini fark ettim tamam göbek deliğinin çevresi genişledi ama içi normaldi bugün baya şiş ve batma hala var ara ara birde benim hamileliğimin 12. Haftasından beri göbek deliğimde devamlı hassasiyet oluyordu ama sorun etmedim başına gelen var mı bu neden oluyor doktoruma şuan darlamalı mıyım ?
Şimdiden çok teşekkür ederim