aysegulkaya merhaba ben şehir Hastanesinde Çağlayan Biçer’e gidiyorum davrazda Murat Aslan gittim ama gönlüm gerçekten Çağlayan beyden yana çok ilgili insanın içini rahatlatıyor kendisine olan güvenim sonsuz , aklımdaki tek soru doğum konusu malum pandemi süreci devlet hastanesinde normal doğum olursa doktor girmiyor kafam çok karışık bu sebepten doğumu Konya da yapmayı düşünüyorum 🤔