Gizemky Korkma ama hemen doktora git unutma sen ne kadar sakin ve iyi olursan bebeğin de o kadar sakin ve iyi olur bekleme belki de müdehale edilebilecek bir durumdur
sumeyye_81 Gizemky gittim canim bisey yok dedi ama belki ilerlemehen gebelik olabilir dedi bu haftalarda lekelenme beklemiyoruz biz dedi normalde lekelenme goruleblir diye biliyorum ben
sumeyye_81 Sherlock1 bana iğne yapmadi kanama goremiyorum dedi ama akintimin rengi adet biter ya son gununde degisik bi renk olur ayni onun gibi
Nurmucize sumeyye_81 o zaman korkmayın kanamayi takip edin 5.hafta aşerme konusunda çok erken 5.haftada uyku ve bulantı olur
sumeyye_81 Kizlar bide benim hic aşım falan mide bulantim yok acaba normalmi sanki bebek yokta ondan aşermem olmuyo algısı oluşuyor bende
Sherlock1 sumeyye_81 bulantı ve aşerme 7.haftadan sonra başlıyor ben 6.haftda öğrenmiştim hamile olduğumu hiç birşey yoktu ama 7.haftadan beri şuan 13+4oldum hala yiyip içemiyorum sürekli 🤮 korkma hala Dr a gitmedin mi
Nesse86 sumeyye_81 bazi kadinlarda mide bulantisi hic olmuyor hamileliklerde olursada 6.hadtalarda basiert zaten.
Aden23 sumeyye_81 bende de hiç olmadı. Ayrıca lekelenmem 12 gün sürdü. Doktora git yine bence baktır.
Deniz0212 Sherlock1 Canım kusura bakma geç gördüm ara ara değil sürekli var ama peceteye geliyor her lavaboya çıktığımda geliyor
Sherlock1 Deniz0212 canım çok geçmiş olsun Dr a gittin mi ne dedi? benim kanamadan sonra kahverengi akıntım oldu hala devam ediyor progestan iğneden sonra dün kontrolde hapına geçtim.senin Dr ne dedi
MiranEfeninannesi sumeyye_81 Asla bekleme. Direk doktora gitmelisin bence. Allah korusun erken müdahale her zaman iyidir. Kimse burdan bilemez yerleşme kanaması olduğunu.
Mom092 sumeyye_81 benmde o haftalarda lekelenmem olmustu canm ilkim dusuk oldugu icin cok korkmustum yine dusuk yapicam diye doktorum progestan verdi iki ay kadar kullandim nerdeyse sukur ondan sonra hic olmadi doktoruna danis ilac baslasin