melekkizim_00 Adet ağrısı gibi ağrım var, kasığım ve belim patlayacak gibi sizce tuttu mu yoksa adet ağrısı mi😔
kardelen214 melekkizim_00 canım benim düşüncem tutmuş olabilir çünkü zaten döllenmeden on ikinci gün rahime tutunuyor tam o sırada senin de bu agrıyı çekmen ihtimali yüksek gösteriyor
afrasil melekkizim_00 bende çok fazla oldu ağrı . Tüm hamilelik belirtilerini yaşadım o kadar umutlanmıştım ki kesin hamileyim dedim meğer igne böyle yapıyormuş bilmiyordum . Benden tavsiye umutlanma üzüntüsü de fazla oluyor . Igneden sonrada kist oluştu
Susamcik01 melekkizim_00 Kızlar merhaba benim sağ tüpüm tıkalı doktorum ameliyat önermedi. İlaç kullandım. Ve pco olduğumu öğrendim. 3 yıldır bebek istiyoruz bu arada. Şuan 21 günlük miranova ilacını alıyorum cumartesi bitecek. İlk adetimde doktorum çağırdı gel diye. İğnelere başlayacakmışız. Bunun gibi tedavi olup gebe kalan var mı acaba merak ediyorum. İğneler ne iğnesi ne sürede hamile kaldı vs
Ftmgl12 Bendede iğneden sonra kasık ağrısı göğüs hassasiyeti oldu şimdi bunlar hafifledi bel ağrısı başladı bugün 8. Gün hayırlısı bakalım
melekkizim_00 Ftmgl12 ay hadi inşallah bakalım rabbim hayırlısını versin, progestan da yazmıştı bakalım cumartesi 14. Günüm ama ben beklemek istiyorum ama dayanamayacagimida biliyorum🤲😔😍
Ftmgl12 melekkizim_00 doktorum iğneden 14 gün sonra beta hcg bakicaz dedi az kaldı bakalım sonuç ne olacak ilkinde de 14 gün sonra çıkmıştı zaten ama kimyasal oldu.
Ftmgl12 melekkizim_00 bendede kasık ağrısı bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti var iğnenin etkileride olabilir bunlar ama bilmiyorum bekleyip göreceğiz 😊