Salı günü yatışım yapıldı 40+2 de yani dün , dün akşamdan beri sancı verilmeye başlandı çünkü ne açılmam ne sancı ne nişan ne su hiç bişey gelmemişti. Almanya da yaşıyorum bu arada ben burada suni sancı jel ile başlayıp hap ile devam ediyor. Benim bugün nişanım geldi biraz sancı çektim şuan yine açılmam yok sancı almaya devam ediyorum Allah rızası için dua edin🤲🏻