Bende aynı sizin gibiydim doğumdan önce alıştırayım demiştim 20 aylıktı kızım doğumuma 2 hafta vardı. Ama ne kadar uğraştıysam olmadı. Herşeyi bilip anlıyodu ama altına yapıyosu hep unuttum diyodu sorunca. 2,5 yaşında denemek için açtım bikere ogün kendisi söyledi hep ve alıştı. Gece de hiç kaldırmadım özellikle gelirse kendi söylüyor yoksa gece yapmıyor. Yani demek istediğim her çocuk ayrı sanırım bazen naparsanız yapın olmuyor çocuk ne zaman hazır hissederse kendi ilerliyor zaten. Çok zorlamayın ve akışına bırakın bence illa öğreniyorlar. Doğumdan sonra öğrenmesinin zorluğu olmadı benim için. Hatta bosuna cocugu zorlamısım dedim öncesinde. Maximum 1 haftada alışmıyorsa biraz ara verip tekrar denemek lazım sonra