Ezgiii idrarda protein vardi . Yuksek tansiyon , ödem ama öyle bildiğiniz gibi degil 30 kilo aldim 9 ayda . Son 2 ay yürüyemedim desem yeri vardır sonuç dogumdan sonra kronik kalp yetmezligi ve koroner yogun bakima yatış. 2 sene ilaçlı tedavi oldum 2 senede 3 ayda bir kontrollere gittim 2 sene kestik ilaçları toparladım . 4 sene mi aldı bende şimdi ikinciye hamileyim. Tekrarlamayacak diye birsey yok diyor doktorlar . Tekrarlarsa sende bizde bebek icin üzülmemek icin gereğinden fazla önlem alalim diyorlar. Ayda 1 kontrollerin var kardiyoloji kadin dogum diyetisyen dahiliye. Bakalim zaman neyi gösterecek rabbim kimselere yasatmasin 🙏