Arkadaşlar ben bugün devlet Hastanesi’ne gittim ve stajer baktı elimdeki ultrason kağıdı çok farklı ne boy ne kilo hiçbir şey yazmıyor sizlerin bu haftada kilo ve boy kaçtı normal dedi sadece stajer doktor normalde de haftam 22 ama ultrasonda 20 yazıyordu