21+4 haftaligim benim açılmam vardı 1 ay önce 1.5 cm 1 gün hastanede kaldım sonra toparlandı denildi ama yine aciklik oldu geçen hafta serklaj yapıldı şimdi kontrole gittim her şey yolunda görünüyor progestan, endol fitil kullanıyorum arada ağrı giriyor ama dr iyi diyor kötü düşünmek istemiyorum ben de hep zamanında doğacakmış gibi davranıyorum 😊